Reklamacje

     

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak dokonać reklamacji zakupionych u nas rzeczy.

    ZANIM ZACZNIESZ PRZECZYTAJ http://maszprawo.org.pl/2016/03/14-dniowy-termin-rozpatrzenia-reklamacji-konsumenta/

    Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

    Klienci zarejestrowani / zalogowani

    Jeżeli masz utworzone indywidualne konto klienta

    Zaloguj się w zakładce „Moje konto”. W zakładce Moje Konto zobaczysz zrealizowane zamówienia, wybierz to, które chcesz zmodyfikować i w rozwijalnym pasku wybierz odpowiednią opcję („reklamacja”).
    Na samympoczątku wybierz cel zgłoszenia , "reklamacja". Za pomocą kolumny na środku strony wybierz sposób dostarczenia przesyłki. Może to być kurier Pocztex lub Paczkomaty InPost. Jeżeli chcesz zwrócić paczkę w inny sposón, należy wybrać opcję „Inne”. Pamiętaj, że Kurier Pocztex i Paczkomaty są darmowe.

    Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

    Do paczki z reklamowanym produktem umieść wypełniony formularz

    Pobierz druk zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową >


    To wszystko! Przebieg całego procesu można śledzić za pomocą swojego konta.

    Nie ma możliwości podstawienia kuriera po odbiór paczki.

    Jeżeli jednak zdecydujesz się odesłać towar na własna rękę pamiętaj

    Prosimy również o wysyłkę pocztą polską gdyż jest to najtańsza forma przesyłki dla klienta indywidualnego(nie mającego umowy z firmą kurierską).

    Paczkę proszę wysłać paczką pocztową – nie jako list,

    W przypadku odsyłania reklamowanego towaru na własny koszt prosimy o przesłanie go na adres do KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK:
    Sport Zone Łukasz Jackowski
    SARMACKA 22/81
    02-972 WARSZAWA

    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres Sklepu.

    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia.<

    Zgłoszenie reklamacji:

    1. Reklamację z tytułu rękojmi
    Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.

    Produkt należy oddać do Sprzedającego (sklepu) wysyłając produkt na adres podany w regulaminie opisany jako adres korespodencyjny. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

    Warunki zgłoszenia reklamacji:

    W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić: 

    dowód zakupu produktu;

    szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego pod jednym z linków na dole tej strony;

    Pobierz druk zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową >


    Reklamacji nie podlegają

    Uszkodzenia mechaniczne – jeżeli nie są wynikiem wad produktu – powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych bądź ich zaniechania, również zmiana przeznaczenia obuwia powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych.

    Rękojmi, reklamacji nie podlegają również:
     a)
    starte lub przetarte spody obuwia,
     b)
    uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
     c)
    niedopasowanie obuwia do stopy,
     d)
    urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny elementy składowe towaru
     e)
    uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
     f)
    naturalne zużycie obuwia,
     g)
    wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
     h)
    farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
     i)
    wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
     j)
    wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
     k)
    plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
     l)
    zapach obuwia.

    Staramy się dostarczać produkty o najwyższej jakości. Każdy sprzedany przez nas produkt objęty jest dwuletnią gwarancją producenta.

    Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Tak samo traktujemy reklamacje, dlatego w przypadku chęci jej złożenia prosimy napisać maila na info@sport-zone.pl ze szczegółowym opisem sprawy (opis wady, datę zakupy, opcjonalnie załączyć zdjęcia). Po zgłoszeniu otrzymają Państwo dalszą instrukcję postępowania.

    Gwarantujemy rozpatrzenie każdego zgłoszenia w ciągu 14 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana w takiej samej formie w jakiej została złożona chyba, że klient wybierze inną formę informowania o rozpatrzeniu reklamacji.

    Nasza firma odpowiada jako sprzedawca wobec Klienta będącego konsumentem (tj. osoba fizyczna nabywającą towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) za niezgodność towaru z umową na warunkach i w trybie określonym w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

    Dokonaj Reklamacji
    Klienci niezalogowani / niezarejestrowani

    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres Sklepu.

    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    W celu dokonania darmowej reklamacji na koszt sklepu skorzystaj darmowej procedury.

    Darmowa Wysyłka

    Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

    Do paczki z reklamowanym produktem umieść wypełniony formularz

    Pobierz druk zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową >


    Nie ma możliwości podstawienia kuriera po odbiór paczki.

    Jeżeli jednak zdecydujesz się odesłać towar na własna rękę pamiętaj

    Prosimy również o wysyłkę pocztą polską gdyż jest to najtańsza forma przesyłki dla klienta indywidualnego(nie mającego umowy z firmą kurierską).

    Paczkę proszę wysłać paczką pocztową – nie jako list,

    W przypadku odsyłania reklamowanego towaru na własny koszt prosimy o przesłanie go na adres do KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK:
    Sport Zone Łukasz Jackowski
    SARMACKA 22/81
    02-972 WARSZAWA

    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres Sklepu.

    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia.<

    Zgłoszenie reklamacji:

    1. Reklamację z tytułu rękojmi
    Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.

    Produkt należy oddać do Sprzedającego (sklepu) wysyłając produkt na adres podany w regulaminie opisany jako adres korespodencyjny. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

    Warunki zgłoszenia reklamacji:

    W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić: 

    dowód zakupu produktu;

    szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) - w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego pod jednym z linków na dole tej strony;

    Pobierz druk zgłoszenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową >


    Reklamacji nie podlegają

    Uszkodzenia mechaniczne – jeżeli nie są wynikiem wad produktu – powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych bądź ich zaniechania, również zmiana przeznaczenia obuwia powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych.

    Rękojmi, reklamacji nie podlegają również:
     a)
    starte lub przetarte spody obuwia,
     b)
    uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
     c)
    niedopasowanie obuwia do stopy,
     d)
    urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny elementy składowe towaru
     e)
    uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
     f)
    naturalne zużycie obuwia,
     g)
    wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
     h)
    farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
     i)
    wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
     j)
    wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
     k)
    plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
     l)
    zapach obuwia.

    Staramy się dostarczać produkty o najwyższej jakości. Każdy sprzedany przez nas produkt objęty jest dwuletnią gwarancją producenta.

    Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Tak samo traktujemy reklamacje, dlatego w przypadku chęci jej złożenia prosimy napisać maila na info@sport-zone.pl ze szczegółowym opisem sprawy (opis wady, datę zakupy, opcjonalnie załączyć zdjęcia). Po zgłoszeniu otrzymają Państwo dalszą instrukcję postępowania.

    Gwarantujemy rozpatrzenie każdego zgłoszenia w ciągu 14 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana w takiej samej formie w jakiej została złożona chyba, że klient wybierze inną formę informowania o rozpatrzeniu reklamacji.

    Nasza firma odpowiada jako sprzedawca wobec Klienta będącego konsumentem (tj. osoba fizyczna nabywającą towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) za niezgodność towaru z umową na warunkach i w trybie określonym w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

    Dokonaj Reklamacji