Wymiana

     

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak dokonać wymiany zakupionych u nas rzeczy.

    Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

    Klienci zarejestrowani / zalogowani

    Jeżeli masz utworzone indywidualne konto klienta

    Zaloguj się w zakładce „Moje konto”. W zakładce Moje Konto zobaczysz zrealizowane zamówienia, wybierz to, które chcesz zmodyfikować i w rozwijalnym pasku wybierz odpowiednią opcję („zwrot”, „wymiana”, „reklamacja”).
    Na samym początku wybierz cel zgłoszenia "wymiana". Za pomocą kolumny na środku strony wybierz sposób dostarczenia przesyłki. Może to być kurier Pocztex lub Paczkomaty InPost. Jeżeli chcesz zwrócić paczkę w inny sposón, należy wybrać opcję „Inne”. Pamiętaj, że kurier i Paczkomaty są darmowe - tylko dla opcji wymiany. Jeżeli zwracasz produkt, - robisz to na własny koszt oraz napisz z jakiego powodu.

    1. Jeżeli chcesz wymienić towar, a wartość twojego zamówienia jest równa bądź większa niż 300zł możesz wybrać opcje 1) Paczkomaty InPost lub 2) Pocztex

    2. Jeżeli chcesz wymienić towar, a wartość twojego zamówienia mieści się w przedziale od 200zł - 299,99zł możesz wybrać opcje 2) Pocztex

    3. Jeżeli chcesz zwrócić lub ( wymienić towar, a wartość twojego zamówienia jest mniejsza od kwoty 200zł) musisz wybrać opcje 3) Inny i dostarczyć produkt na wymianę na swój koszt :(

    Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

    To wszystko! Przebieg całego procesu można śledzić za pomocą swojego konta.

    Przypominamy iż wymianie podlegają tylko buty nie posiadające żadnych śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.

    Oryginalny karton z butami musi być opakowany papierem, nie może być bezpośrednio oklejony taśmą, może to spowodować odmowę dokonania wymiany.

    Nie ma możliwości podstawienia kuriera po odbiór paczki.

    Prosimy również o wysyłkę pocztą polską gdyż jest to najtańsza forma przesyłki dla klienta indywidualnego(nie mającego umowy z firmą kurierską).

    Paczkę proszę wysłać paczką pocztową – nie jako list,

    I.a. Darmowa wymiana

    Koszty wysyłki zwracanego produktu do SPORT-ZONE.PL ponosi Klient dla zamówień poniżej 200zł. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi SPORT-ZONE.PL jeśli wartość zamówienia przekracza 250zł. W przeciwnym wypadku koszty wysyłki ponosi Klient i wynoszą one 10zł.
    Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie oraz zarezerwowanie jego.


    Pobierz druk zgłoszenia wymiany

    Dokonaj wymiany / zwrotu / reklamacji
    Klienci niezalogowani / niezarejestrowani

    I. Wymiana

    Jeśli chcesz wymienić produkt na inny bądź wymienić na inny rozmiar, prosimy wypełnij formularz RMA (Formularz RMA). Prosimy o dokładne wypełnienie każdego z pól. W odpowiedzi pracownik zmieni status twojego zgłoszenia, a ty dostaniesz dalsze instrukcje. Pamiętaj mimo zgłoszenia wymiany możesz otrzymac informacje o zwrocie - to oznacza, że nie posiadamy dodatkowej pary by zrealizować procedurę wymiany. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie.

    I.a. Darmowa wymiana

    Koszty wysyłki zwracanego produktu do SPORT-ZONE.PL ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi SPORT-ZONE.PL jeśli wartość zamówienia przekracza 250zł. W przeciwnym wypadku koszty wysyłki ponosi Klient i wynoszą one 10zł.
    Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie oraz zarezerwowanie jego.


    Pobierz druk zgłoszenia wymiany

    Przypominamy iż wymianie podlegają tylko buty nie posiadające żadnych śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.

    Oryginalny karton z butami musi być opakowany papierem, nie może być bezpośrednio oklejony taśmą, może to spowodować odmowę dokonania wymiany.

    Nie ma możliwości podstawienia kuriera po odbiór paczki.

    Prosimy również o wysyłkę pocztą polską gdyż jest to najtańsza forma przesyłki dla klienta indywidualnego(nie mającego umowy z firmą kurierską).

    Paczkę proszę wysłać paczką pocztową – nie jako list,

    Dokonaj wymiany / zwrotu / reklamacji