Zwroty

     

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak dokonać zwrotu zakupionych u nas rzeczy.

    Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.
    UWAGA!!! W przypadku zakupu produktu z fakturą prosimy o kontakt przed zwrotem. Przypominamy, że produkty zakupione na fakturę w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej nie podlegają zwrotowi w myśl Ustawy.

    Klienci zarejestrowani / zalogowani

    Jeżeli masz utworzone indywidualne konto klienta

    Zaloguj się w zakładce „Moje konto”. W zakładce Moje Konto zobaczysz zrealizowane zamówienia, wybierz to, które chcesz zmodyfikować i w rozwijalnym pasku wybierz odpowiednią opcję („zwrot”).
    Na samym początku wybierz cel zgłoszenia "zwrot". Za pomocą kolumny na środku strony wybierz sposób dostarczenia przesyłki. Może to być Kurier lub za pośrednictwem Poczty Polskiej Jeżeli chcesz zwrócić paczkę w inny sposón, należy wybrać opcję „Inne”. Pamiętaj, że kurier i Paczkomaty są darmowe - tylko dla opcji wymiany. Jeżeli zwracasz produkt, - robisz to na własny koszt. Możesz też napisać napisz z jakiego powodu zwracasz towar.

    Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

    To wszystko! Przebieg całego procesu można śledzić za pomocą swojego konta.

    Przypominamy iż wymianie podlegają tylko buty nie posiadające żadnych śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.

    Oryginalny karton z butami musi być opakowany papierem, nie może być bezpośrednio oklejony taśmą, może to spowodować odmowę dokonania wymiany.

    Nie ma możliwości podstawienia kuriera po odbiór paczki.

    Prosimy również o wysyłkę pocztą polską gdyż jest to najtańsza forma przesyłki dla klienta indywidualnego(nie mającego umowy z firmą kurierską).

    Paczkę proszę wysłać paczką pocztową – nie jako list,

    II. Zwroty

    Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Towaru i wysyłając je na adres Sprzedającego: ul. Sarmacka 22/81, 02-972 Warszawa. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Prosimy wypełnij formularz RMA (Formularz RMA). Prosimy o dokładne wypełnienie każdego z pól. W odpowiedzi pracownik zmieni status twojego zgłoszenia, a ty dostaniesz dalsze instrukcje.

    Przykładowy druk zgłoszenia zwrotu doc

    Przykładowy druk zgłoszenia zwrotu pdf


    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może również zostać złożone
    a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne info@sport-zone.pl
    b) przez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (Przykładowy druk zgłoszenia zwrotu) i przesłanie na adres do KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK:
    Sport Zone Łukasz Jackowski
    SARMACKA 22/81
    02-972 WARSZAWA

    W razie odstąpienia od umowy strony zobowiązane są do zwrotu tego co świadczyły. Zwrot towaru przez Klienta będącego konsumentem powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres korespondencyjny sklepu podany w Regulaminie.

    Koszty dostarczenia zwracanego produktu ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem

    Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

    Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu wraz z kosztem dostawy (najniższy koszt dostawy jak był dostępny podczas składania zamówienia) przesyłki niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

    Zwrot pieniędzy następuje w sposób taki sam jak dokonano zapłaty za zamówienie, o ile konsument nie wskaże innej metody zwrotu, która ma niższe koszty niż metoda domyślna.

    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

    Zwrot 30-dniowy nie dotyczy zakupów towarów dokonanych przez przedsiębiorcę - firmę. W rozumieniu przepisów polskiego prawa, firma (przedsiębiorca) nie jest konsumentem, a przepisy ustawy przewidującej możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie,30 dni nie mają zastosowania.

    Towar który został zamówiony a następnie odebrany osobiście nie podlega zwrotowi bez podania przyczyny ponieważ w takim przypadku do faktycznej sprzedaży i zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi w siedzibie Sklepu, a nie na odległość. Przez internet składane jest tylko zamówienie dostarczenia towaru do sklepu oraz jego przygotowanie dla Klienta. Klient ma możliwość pełnego zapoznania się z towarem który zamówił przed jego odbiorem jak i zapłatą. Ma również możliwość rezygnacji z zakupu bez jakichkolwiek opłat dodatkowych przed uiszczeniem zapłaty, bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Zapłata następuje w takim przypadku wyłącznie gotówką w kasie Sklepu.

    Koszty odesłania (zwrotu) towaru ponosi Klient. Sposób dokonania zwrotu oraz wybór przewoźnika następuje według wyboru Klienta.

    Klienci niezalogowani / niezarejestrowani

    II. Zwroty

    Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Towaru i wysyłając je na adres Sprzedającego: ul. Sarmacka 22/81, 02-972 Warszawa. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Prosimy wypełnij formularz RMA (Formularz RMA). Prosimy o dokładne wypełnienie każdego z pól. W odpowiedzi pracownik zmieni status twojego zgłoszenia, a ty dostaniesz dalsze instrukcje.

    Przykładowy druk zgłoszenia zwrotu doc

    Przykładowy druk zgłoszenia zwrotu pdf


    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może również zostać złożone
    a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne info@sport-zone.pl
    b) przez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (Przykładowy druk zgłoszenia zwrotu) i przesłanie na adres do KORESPONDENCJI i PRZESYŁEK:
    Sport Zone Łukasz Jackowski
    SARMACKA 22/81
    02-972 WARSZAWA

    W razie odstąpienia od umowy strony zobowiązane są do zwrotu tego co świadczyły. Zwrot towaru przez Klienta będącego konsumentem powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na adres korespondencyjny sklepu podany w Regulaminie.

    Koszty dostarczenia zwracanego produktu ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem

    Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

    Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu wraz z kosztem dostawy (najniższy koszt dostawy jak był dostępny podczas składania zamówienia) przesyłki niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

    Zwrot pieniędzy następuje w sposób taki sam jak dokonano zapłaty za zamówienie, o ile konsument nie wskaże innej metody zwrotu, która ma niższe koszty niż metoda domyślna.

    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

    Zwrot 30-dniowy nie dotyczy zakupów towarów dokonanych przez przedsiębiorcę - firmę. W rozumieniu przepisów polskiego prawa, firma (przedsiębiorca) nie jest konsumentem, a przepisy ustawy przewidującej możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie,30 dni nie mają zastosowania.

    Towar który został zamówiony a następnie odebrany osobiście nie podlega zwrotowi bez podania przyczyny ponieważ w takim przypadku do faktycznej sprzedaży i zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi w siedzibie Sklepu, a nie na odległość. Przez internet składane jest tylko zamówienie dostarczenia towaru do sklepu oraz jego przygotowanie dla Klienta. Klient ma możliwość pełnego zapoznania się z towarem który zamówił przed jego odbiorem jak i zapłatą. Ma również możliwość rezygnacji z zakupu bez jakichkolwiek opłat dodatkowych przed uiszczeniem zapłaty, bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Zapłata następuje w takim przypadku wyłącznie gotówką w kasie Sklepu.

    Koszty odesłania (zwrotu) towaru ponosi Klient. Sposób dokonania zwrotu oraz wybór przewoźnika następuje według wyboru Klienta.